tsunderemom:

thesylverlining:

i feel like i am watching a magical girl transformation

U are

tsunderemom:

thesylverlining:

i feel like i am watching a magical girl transformation

U are

Monday Sep 15 @ 06:24pm
Thursday Sep 11 @ 02:56pm
Tuesday Sep 9 @ 06:28pm

ichigo-bun:

THIS IS ME, I AM USAGI.

Tuesday Sep 9 @ 02:09am
beben-eleben:

How to get a boyfriend

beben-eleben:

How to get a boyfriend

Tuesday Sep 9 @ 01:53am

arashikink:

I’ve been waiting forever for this post.

Tuesday Sep 9 @ 01:53am
http://selume-proferre.tumblr.com/post/96926804558

emberandvoid:

jcatgrl:

noblealice:

ugh, like there is LITERALLY no canonical evidence for the ~han solo: space womanizer~ head canon. like, when he first meets the ONE female character in the entire series that he interacts with he is GROUCHY and SHOUTY at her, not sauve and dashing. she thinks he…

THE BEGINNING AND THE END

Monday Sep 8 @ 02:29am

coral-greef:

Adorable Sugar Glider Trevor eats orange and falls asleep

Monday Sep 8 @ 02:23am

Sometimes the right path is not the easiest one.

Monday Sep 8 @ 02:21am

hynori:

When you find good merchandise of your favorite series

image

and then you look at the price

image

Monday Sep 8 @ 02:20am

Monday Sep 8 @ 02:20am

charalanahzard:

blvckzoro:

indikos:

burned my hand curling my hair today

worth it

Man listen….

Dang

Monday Sep 8 @ 02:19am

i-hontou-ni:

So today I’ve reached 3000 followers. It’s really overwhelming for a person like to be followed by great guys like you! Its really an honor. I sincerely thank everyone. From my first followers when I was just starting here in tumblr back in 2011, to my most recent followers, I thank you all! I’m thinking what should I do to give my gratitude. I’ve planned to have a follower giveaway but I’m too damned poor right now to buy Arashi goods LOL. Maybe some other time though. I’m gonna start my first work next week and I’ll save up money to buy a decent giveaway gift. For now, I dedicate this gifset of some of the reasons why we love Arashi to all of you. I hope you like it. 今まで ありがとうございます!

Friday Sep 5 @ 03:14am

sunworldstories:

by Chiara Bautista

We are absolutely in love!

Friday Sep 5 @ 03:12am
snowyspeight:

thranduilized:

is that boromir?

I reblogged this with a different caption earlier but this one is better omg

snowyspeight:

thranduilized:

is that boromir?

I reblogged this with a different caption earlier but this one is better omg

Friday Sep 5 @ 03:11am
next


powered by tumblr | themed by fusels